Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo na centrále společnosti.

Nezapomeňte, že se vždy reklamuje celý produkt - tedy včetně všech svých součastí. NENÍ TEDY MOŽNÉ REKLAMOVAT POUZE ČÁST PRODUKTU.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. 

REKLAMACE Svíčkovo.CZ (VAŠE ČÍSLO OBJEDNÁVKY)
PALACIO CZ s.r.o.
BEROUNSKÁ 1
273 51 Kyšice

Pro urychlení reklamace doporučujeme mít řádně vyplněný reklamační formulář spolu se zbožím, které reklamujete. Pokud nemůžete reklamační protokol vytisknout stačí vyplněný reklamační protokol zaslat elektronicky na adresu info@svickovo.cz

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@svickovo.cz. Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Jak postupovat když:

 - Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost (nejdéle však do 48 hodin od převzetí zboží).

Nikdy nevyhazujte krabici (s výplní) a se štítkem dopravce dokud se reklamace nevyřeší.

- Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Zásilku je nutné ihned zkontrolovat po převzetí - pokud zásilka neodpovídá vaší objednávce oznamte nejpozději do druhého dne od
převzetí zásilky prodávajícímu. Na pozdější reklamace (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku
apod.) není možno brát ohled.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.


Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze Vám pošleme na Váš bankovní účet. V reklamačním listu nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu, případně číslo nebo čísla Vašich slevových voucherů. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.


Je dobré vědět

Jako každý obchod, i ten náš má své Obchodní podmínky, kterými se řídí. Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá? Seznamte se s Reklamačním řádem.